nur's FotoPage

By: nur hanani

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 2-Dec-2009 17:21 Email | Share | | Bookmark
twins akan mencecah 21 bln ahad ini..

 
 
 
View all 30 photos...
gambar-gambar terkini anak saya..Nashrul and fathul


Tuesday, 29-Sep-2009 14:14 Email | Share | | Bookmark
Beraya di Kelantan

ngan sepupu-angah
nak menulis
nak tolong angah mewarna..
View all 22 photos...
Sabtu lepas kami beraya pula di kelantan, kampung ummi plak. Huhu balik sekejap je, tak puas..nak wat macam mana ayah dpt cuti sekejap aje. huhu, tapi dapat la jugak saudara mara tgk twins ni. Twins dapat jumpa sepupu sepapannya walaupun tak semua. Jumpa tok mah, tok da, tok mek, tok ngah, tok su tak sempat jumpa, tok long pun tak jumpa. Gambar pun tak sempat ambik banyak. Kami pegi umah tok su ya adik arwah abah ummi, tapi tok su ya kerja, jumpa tok moksu jah je lah. ...huhu semoga dapat jumpa lagi semua warga di kampung jika umur masih panjang insyaAllah...


Wednesday, 23-Sep-2009 12:12 Email | Share | | Bookmark
Salam Aidilfitri 2009

pagi raya1
famili ayah
nashrul n ayah
View all 36 photos...
Raya tahun ni twins beraya di Kampung sebelah ayah. Banyak gambar yg di snap oleh pakcik2 twins ni terutamanya gambar Nashrul. gambar Fathul tak banyak sangat sbb fathul kuat nangis jer..ummi jugak la yg penat dukung Fathul..uuuu...


Monday, 31-Aug-2009 15:29 Email | Share | | Bookmark
Twins makin besar..

 
 
 
View all 6 photos...
Setelah baik dari demam...


Saturday, 25-Jul-2009 13:20 Email | Share | | Bookmark
Twins Tidur

Abang
Adik
Alhamdulillah...bila mereka sudah tido, baru lah ummi boleh berehat merebahkan badan di atas toto nipis..badan capek amat sih...lenguh sana sini...tidurlah lama2 ye sayang..


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net